Så va det 9e maj igen, ännu ett år har passerat.

Nionde maj, vilket random datum, egentligen, men det har kommit att bli lite speciellt.
9e maj 2004 var jag i Las Vegas med J&K som då huxflux (för mig alltså) gifte sig i "The little green chapel of love"  Vilket minne:)
Nionde maj 2006 började jag jobba på mitt (kära??)jobb, usch va tiden går....
o så fyller M på jobbet 25 idag grattis.
Men Vegas måste ändå va bästa nionde maj minnet:)!!!! BIGTIME

6e maj är oxå speciellt, 8 års jubileum för ladan i år Mirre, no shit att vi blivit gamla, heheh.

idag har jag inte hunnit med allt jag borde, men man kan ju inte hinna med allt, var ju så varmt o skönt ute, o att förena solande o pluggande är inte helt optimalt, så jag ska fortsätta inne nu, har 5 artiklar kvar att klara av som MÅSTE(enligt mig själv) vara utlästa på måndag!

Ha en trevlig helg alla! Ska ju bli 25 grader varmt, jag jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0