Sjukt irriterande!

Vet ni vad som är galet sjukt jätteirriterande?!?!?! jo att jag verkligen inte kan komma till skott med pluggningen, har bara kommit igenom EN artikel idag. Har visserligen jobbat i 30 gradig stillastående värme oxå, men ändå..... suck.
 En annan grej som är sjukt irriterande är ju just att jobba i denna helvetiska värme, Rexinus, GÖR NÅT FFS!!!!
Nu sitter jag o är allmänt sur o dricker finsk öl jag fick av min granne. Han är snäll ibland han. Sen ska jag kolla på Sverige-Ryssland, börjar inte förräns 10 jue.. galet kommer somna innan 3e perioden typ.... Der är ju oxå sjukt irriterande....
menmen kanske ska gå ner till syrran o kolla på ensam hemma 2 o garva lite??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0