2 anledningar att inte vilja läsa Mediadiscourse

Johan Palm har åkt ur Idol 2008, o småflickorna gråter, mer än honom. Men herregud, allt jag kan säga är -han e ju inte död direkt så va grinar DE för????? F.ö va det väl dags, han måste hem o bli gammal, sen kan han pröva lyckan i branschen. jag håller på Robin. men Kevin lär ta det. tror jag.

Har pluggat hela dagen idag, eller hela o hela, men från 11 till 16.30, det va väl bra gjort, men jag blir inte klok på Norman Fairclough. Mannen bara babblar o babblar, om man läser en svensk bok, där de använt Fairclough som referens, så fattar man mer än om man läser hela hans text. Det är väl lite skumt. För då föredrar man ju en annan än originalet. Tänk på den du. Hans bok Mediadiscourse, är inget varken jag eller Lisa rekommenderar. den är luddig, och det tar 100 år för honom att komma till poängen, om han ens gör det. Dessutom luktar den äckligt, ännu en anledning till att man inte vill öppna den!!!

Fick tillbaka KOM1 tentan idag, det gick bra ,supernöjd. Men arbetet gick mindre bra. O jag vet varför. hade jag fått som jag velat så hade vi knipit åtminstone 2 p till. men ickesacnicke, inte lyssna på plugghästen inte. SUCK, varför gav jag med mig, a ja, försent att reparera nu iaf.......

Dop imorn, i Enskede. känns som Långtbortistan. typ.
Sen blire tentaplugg till KOM2 o PMskrivande för hela slanten, hela helgen. I'm so excited, I just can't hide it...... jag lovar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0