En bild säger mer än tusen ord!!

Först så måste jag bara JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Obama vann, thank God....Orkade inte längre än till 2 o sen fick jag zappa ända till CNN för att få se hur det gått imorse... jisses. bra Sverige.

Janet hade lagt upp en massa bilder från Seattle 2005 på Facebook. Sjukt kul o sitta o kolla på, o nästan så man blir ledsen på sig själv när man måste bli påmind om vissa grejer vi gjorde...

 Här är två bilder från kvällen innan Jenny's 22årsdag. vi åt, sen åkte vi till kerry Park där bilderna är tagna, o sen åkte vi till Starbucks i U-village där vi satt tills klockan var över midnatt o Jenny faktiskt fyllde år. Det var sista natten med gänget, tyvärr kunde inte Anna va me så jag fick representera Sverige  själv:) hahah. men jisses va kul vi hade!! Miss all of those people!!
Men för en gångs skull blir jag inte ledsen o längtar massor, utan glad o minns o skrattar, speciellt av första bilden:) O en bild säger ju mer än tusen ord:)

Kommentarer
Postat av: Mom

Det sas en gång att när saker som hänt en eller saker som man varit med om INTE gör ont längre... DÅ har de blivit minnen.... inte så dumt kanske ...

2008-11-05 @ 23:35:15
Postat av: Alina

Hej! Brukar du träna på fritiden? Berätta gärna hur du gör i så fall! Ha det fint! :)



2008-11-05 @ 23:40:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0