en dag när inget går som det ska

man blir så frustrerad. Inget, verkligen inget ,gick bra idag. Jo en sak. Ingen återvändo på KM nu...... det är nog bra, för själen iaf:)
Men skolan gick inge bra. fick inte hjärnhalvorna att samarbeta alls. perkelä. Sen går det ut över alla andra. va det inte Lisa så va det de här hemma. Menar ju inte o va helt mongo, men ibland glömmer jag o tänka efter före... e ju bara mitt fel att jag har mindre intelligenta dagar. eller mitt fel att skolan inte går som jag vill. Hatar att vara en medelmåtta, jag vill va bäst, men just nu är det så in i hvete svårt. mutter....

men jag hade iaf en bättre dag en de som var med här: http://www.idiots-guide.org/badday.htm snacka om otur!!

Känner mig lite som han här neranför, var början jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0