En riktig student, som inte är nervös att åka kollektivtrafik;)

idag har jag verkligen varit en duktig student! upp vid 8 o sen iväg, efter ett race till duschen me brorsan, han vann, o jag fick ta ett senare tåg. Människan duschar ju i trekvart.....

åkte tåg mittemot en underlig man imorse. han verkade sjukt nervös över att åka bland folk. satt o tittade sig oroligt omkring... o det var inte ens supertrångt. jag o en kille satt o läste kurslitteratur... hmm inte van att åka kollektivtrafik den gubben inte. välkommen till verkligheten serru.

Fortfarande fast i mitt Uggla/Rheborg träsk, tack för YouTube liksom, kul o skratta mitt i kurslitteraturen. kan den bli mer tråkig.... nej. här va sista klippet jag kolla på för ikväll:
http://www.youtube.com/watch?v=KDEpc01ac1E&feature=related
han e för rolig!!!!!!

Imorn ska jag upp  igen, va farao har hänt me mig, måste slagit huvudet i sängkarmen.... för min fl börjar 13... men jag ska va där 10. Go me!!! haha får se hur länge det håller. Fast jag e ju inte ensam där om man säger så. så jag kanske börjar bli en "riktig" student vad det nu innebär?!?!!?

Fö e det jäkligt irriterande att man inte kan få tag på Ugglas "nutida kärleksvisa", jag kan köpa den, men jag hittar den verkligen inte. det tycker jag är lite smått enerverande.....

Kommentarer
Postat av: Izza

ASG klart man vill ha snö. Men RIKTIG snö, inte stockholms snöblask. Snöänglar, snöbollar, snögubbar, åka pulka och mula sambon =) finns det någe roligare i trista vinter mörkret?? Men du får se det från ljusa sidan, nu är bilen fit for fight när snön kommer på riktig ;o) Kram

2008-11-18 @ 12:19:46
URL: http://missizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0