har en massa i-landsproblem igen....

Så var man där igen, I-lands problemen hopar sig...

1. jag fick klippa av alla mina jättelånga naglar när jag fastnade i sängramen med ett finger, o nästan stympade mig själv. So much for dusting... Sen fick jag klippa av den jättetrasiga nageln ännu mer idag när jag upptäckte att sprickan i den bara blev längre o längre o gick längre o längre ner på själva naglen AJ!

2. Måste lämna tillbaka en massa böcker till biblioteket, trots att jag fortfarande behöver dem, en trots att det inte ens står en annan låntagare på kö.... go figure..

3. Har funderat på varför SL, eller Roslagståg inte kan hosta upp en vagn till till 15.20 tåget mot Vallentuna. man sitter ju packad som ett annat gods.....

4. I år slapp jag iaf slåss om "årsglöggen". Lisa o jag skulle gå o köpa latte på lunchrasten o vandrade förbi systemet, o vad ser vi där i skyltfönstret om inte 08a glöggen, så det blev en flaska sån. måste ju passa på när man ser den. Förra året var ju helt galet fick ju slåss för o få en flaska o då var den inte ens god....
Ska bli spännande o se vad årets blåbärsglögg smakar!! Men inte före 1a advent!!! det är fusk!

Se man kan samla på sig en massa tönt problem..... men dock problem, jag är faktiskt inte van o inte ha långa naglar.... o orka åka till biblioteket... well well

Sjukt spänd inför nattens American Election!!
är ni?????

Kommentarer
Postat av: Mom

Ska bli riktigt spännande att testa blåbärsglögg vill jag lova !!!

2008-11-04 @ 23:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0