Helg-check V


Tårtjakt(fy fn för täby på helgen)- check
Östbye et al-check
Fiske-check
Schröder(på danska) -check
Sh(nåt annat) -check
Vinterdäck på- check
Firande av bror-check
Skrivande av uppsats- INTE CHECK

O sen va helgen sluuut, tror att de som gjort lotto reklamen inte har en riktig verklighet att relatera till "Du har ju hela helgen på dig", vem kan  leva efter det, vadå hela helgen. Helgen är inte hel, den närmar sig o sen är den jäkligt långt bort. Särskilt eftersom jag jobbar varannan o har massor av plugg de andra.
   Gjorde iaf en väldigt trevlig upptäckt idag, jag har trott att våra grannar har vart helt pantade... alltså jag hälsar på två av dem, men inte två som bor ihop utan en från varje hus. Men idag kom en som jag knappt pratat med o ville hjälpa mig att lossa muttrarna på hjulen när jag skulle byta däck. Jag upphör inte att förvånas över livet. Tack Pelle o Eva Lena. Helt plötsligt har även jag trevliga grannar.:)
   Efter torsdagens föreställning på Cirkus är jag helt såld på Uggla o Rheborgs bloggar. de skriver så bra. även om det egentligen är om vardagliga ting. men man behöver läsa sånt också. Dessutom skriver de på ett kul sätt. Me like!! Eftersom jag hatar modebloggar o små fjortisar som tror att de är coola. Humorbloggar, eller musik eller vilken genre man nu ska lägga de här 2 herrarnas bloggar i, är min grej. Man måste ju få skratta lite emellan åt.
   SNö idag, e ju så man får magknip. men pallrade mig ut, efter en timmes överläggning om jag skulle va en duktig student, eller kunna checka av oron över att inte hinna byta däck den här veckan heller. O jag e så bra, med hjälpa av ovanämnda snälla granne, systeryster o pappa som va o fixa handfat så har jag nu vinterdäck på Forden. Jag tror ju att jag är superwoman, men jag va inte tillräckligt stark... ibland måste man erkänna sina brister....:( Får bli ett par pumppass till innan jag klarar det själv. eller så tillåter jag mig att inte klara det, för jag vill inte ha större armmuskler. nån måtta får de ju va.
   Nu ska jag ta o sova. Fastnade i Rheborgs blogg, parallelt me att jag sprang ner o kolla på Ladder 49, mkt bra film med John Travolta o hmm den Phoenix brorsan som lever, är det Joaquin?? läste inte eftertexten så noga....
Börjar 13 imorn, men jag ska ta 9.17 tåget o sätta mig o plugga, hatar 13 fl, för man får hela dagen förstörd när man har fl mitt i liksom, värdelöst, så  man får ta sig i kragen o sätta sig o plugga själv. Japp så e det. så  sova nu då om jag ska upp 8. Bör inte träna imorn heller. tror jag, har nån slags förkylning i kroppen, så jag tror inte ens styrketräning e bra, me spinning på tisdag hoppas jag på!!
Sova va de  ja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0