Hur för stort latte intag gick över i alkoholproblem...:)

Satt med min grupp i skolan idag, småpratade lite innan arbetet kom igång. Rätt udda men kul konversation

Nathalie1: jag ska sluta dricka latte, jag ska till Thailand snart, o jag har gått upp 4kilo
Jacky: Ja mjölk e inte bra, min bror som alltid varit vältränad gick upp massor när han började dricka mjölk. men sen sluta han o tappade all övervikt igen!
Nathalie1: en gång testade jag att bara dricka vatten, jag åt som vanligt men drack bara vatten, inget kaffe, inge läsk, bara vatten o det funka, jag gick ner massor.
Nathalie2: jag har nästan slutat dricka läsk, dricker en cola nån gång då o då, o så julmust, o påskmust.
Sandra: men det är väl lika illa som läsk?!!.
Nathalie2: jaja men det är  2månader om året, jag dricker så mkt att jag spyr på det så är det bra sen!
Lisa: aa det är massor me socker i läsk, mer än man tror.Men det är gott me sprit:)
Nathalie2:  Haha, ja jag får nog de flesta av mina kalorier från vin jag...
Sebastian: ja för fan
Lisa: o så visar det sig att halva gruppen har alkoholproblem
HAHAHA

Ja så kan det bli... inte exakt allt som sas,  men det var en rätt udda svängning på hela grejen., sen började vi prata om barn/inte barn. då gick sebastian ett tag, hahah.

En sak jag undrar, hur fasen kommer det sig att det känns som om det är fredag hela veckan. tiden går WAY too fast!! seriöst.....

Brorsan hade vart me om en grej på tåget hem idag. 2killar i 10 års åldern klev på, o det var så fullt så brorsan stog upp. då kommer de fram o frågar- du hur lång e du?? - 1.97 svarar brorsan, -oo coolt då är du bara en centimeter kortare än Zlatan.....
Haha ja om det nu är coolt så.... För övrigt, på tal om herr Ibrahimovic, så är jag besviken på att han fick guldbollen, igen, han är överreklamerad. tar de inte hänsyn till allt tjafs me landslaget o så. det borde de göra. de som sitter i juryn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0