Infomercial

ooo va jag gillar det nya mediaspråket. Svenskan är så fattig så vi måste göra eller låna engelska ord... Romcom e en annan nyupptäckt....

har iaf suttit o kollat på Obamas 30min infomercial. ska smälta den lite o se om jag tror den kommer funka till vårt arbete. typ. Det gör den nog. bara jag slipper intervjua en massa folk. det orkar jag inte. faktiskt.

Fredag igen, vart tog hela veckan vägen liksom. Jobb imorn, me magkatarr, det blir mysigt. kommer lalla omkring som en annan barbapapa... Hoppas det inte kommer in nå otrevliga kunder bara. det är sånt man är orolig för inför varje helg. eller otrevliga kan de väl va, men skriker o gapar de då orkar man inte. eller när de hotar en o grejer.

Nu ska jag se Extreme home makeover från Kirkland! de ni!

Kommentarer
Postat av: Mom

Skönt att veta att du mår bättre hjärtat !

2008-11-10 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0