"Känd från TV"

Har nu författat ett utkast av mitt PM som ska in på tisdag. tror det kan funka, ska bara låta mamma o Lisa kolla på det oxå. Man stirrar sig ju blind ibland.
Dessutom har jag suttit o kollat på "Känd från TV" samtidigt, så det kan ju ha blivit hur knasigt som helst. Måste bara säga att i den filmen, som producerades år 2001 så är Johan Rheborg grymt snygg. O genast när jag skriver det poppar en replik från Madicken upp i huvudet "men han är ju gift o har fem barn" haha. har ingen aning om om han har 5 barn. Men snygg va han i filmen iaf. o det va ju faktiskt 7 år sen den spelades in. dessutom tycker min syrra att Ernst Kirshsteiger e "het". Que?, liksom. det är värre. tycker jag. Nu har jag börjat kolla på "Vuxna människor" men så såg jag att klockan är 01.00... kanske dags o gå o sova.... men jag e ju ledig imorn. men har massa o plugga imorn... hmm hur göra....

DVD Film: Känd från TV DVD Film: Vuxna människorMin svenska filmafton. Med te o mysbyxer. Life's good:)

Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg :)

2008-11-30 @ 20:03:57
URL: http://fridaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0