Nä, nu blev det fel

Va ju inte rätt titel på Uggla låten jag ville ha.... mutter. men det kanske kommer en CD, för enligt Uggla har de bara 16 föreställningar kvar:(. Tror tyvärr sista är dagen innan min nästa tenta så jag kan inte gå även om jag skulle vilja. SYND.

Bomber o granater. de är Pirater på en tank utanför Somalias kust. Pirater trodde jag bara fanns i storys, galet.

Carolina Gynning ska släppa en till bok. pax för o inte läsa den. orka.... varför gör hon det ens?? säljer det??

haha o så Färjan, herregud.. att de åker för o träffa bartendern jisses.... Men jag måste ge en eloge till Kaptenen o den som klippte ihop gårdagens ögonvittnesskildring av Estonia. MKT intressant o det trodde jag inte man skulle kunna säga om ett sånt B_program.....

haha o just det, såg att Biogas eller vad det miljövänliga bränslet heter, också är miljöfarligt. det visste vi väl. Själv tänker jag köra på vanlig bensin, tills nån sätter en lag mot det. men då har nog min Ford gått i graven. Miljövänligt bränsle, bullshit, alla utsläpp e utsläpp. End of story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0