Same procedure as last year!

Det har hänt igen, snökaos och hala vägar, o varje år blir svenska folket lika förvånade?!?! Snö!?!?! oj, men va hur kör man?!?!. Mutter, man kan ju inte köra 20 på en 90 väg, som Volvon framför mig idag. Men man kan heller inte blåsa på i 90 om man inte ser mer än ca 30 m fram. Hade en BMW som skulle in i min fil idag, en sån "merging lane" bara det att han kröp o sen tog han sats o sen sega han. jag kom i 70 o bara -hur ska du ha det människa??? o så när han såg ut som om han tänkte bestämma sig för att kasta sig ut framför mig, fick jag ju då ställa mig på bromsarna, var på hela bilen flyttade sig snabbt åt höger.. så det gick inge vidare, blev sur o körde förbi BMWn. mutter, antingen så bestämmer man sig för o åka eller så gör man det inte. men jag hade förkörsrätt o han hade väl inte vinterdäck... SUCK. VI e för fasen i Sverige, det händer varje år, LÄR er människor. Skulle inte säga nåt om det blev snöstorm i Californien, de behöver inte kunna sånt här, men det behöver vi. Nuff said!

Ja helgen är över. Igen. Jobb, helt ok, trevliga kunder idag, med lite smått kaos imorse när det först var ingen ingen ingen-jag svarar i telefon o får en kund me massor av frågor-o sen kommer ALLA, o en idiot står o trummar me fingrarna på disken framför mig, va trodde hon att jag skulle lägga på, när jag redan börjat med kunden i tfn.ICKE.

Förutom jobb har jag varit hos Tobbe o Carina på fest. Trevligt, men synd att det alltid blir grupperingar, måste man hålla sig till "de sina" jämt???
Igår var jag hos Mirre o Krister o Mirres kompis Fredrik va där me., Vi åt god middag, tillagad av mästerkocken Krister, me viss hjälp av Mirre:) jag o Fredrik stod för sällskapet:). Efteråt drack jag o Krister Espresso, gudomligt gott, från hans nya Le Cube, hightech espressomaskin!!! Sen blev det en tur till Vampire's Lounge o en " Vlad the impailer". Lite snack o de andra drog sedan till Snaps, medan jag åkte hem. Har ju blivit gammal o förståndig, närå. Var aptrött redan när jag åkte in till Mirre men kände att det skulle bli kul, men nån utekväll orkade jag inte ens tänka tanken på när jag skulle upp o jobba idag. Det är ju sjukt jobbigt att behöva gå ut 10 min tidigare för att kunna borsta rent bilen i tid:) SNö.... I don't like it.....
a men nu ska jag basta, sen är det måndag. Igen. Grupparbete igen. Opposition på torsdag. blir såå nervös bara att tänka på det. men sista muntliga för året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0