sjukt kul, eller e jag bara trött?


Från www.tjuvlyssnat.se

Två tjejer ~16 sitter och diskuterar.

Tjej 1: Du, jag kom på en sak.
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Du vet den där visan "Ekorr'n satt i granen"? Lyssna på texten: "Ekorr'n satt i granen, skulle skala kottar, fick han höra barnen, då fick han sa bråttom, hoppa han från tallegren...
Tjej 2: Jaha?
Tjej 1: Liksom hur fan hann han byta träd mitt i sången?





nu får jag tro att mitt apdåliga arbete är klart o hoppas jag o Lisa lyckas sammanfoga våra texter imorn. Kanske vaknar o faktiskt förstår vad jag ska göra imorn oxå....


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha :D

2008-11-12 @ 19:00:17
URL: http://skippydippy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0