varför är det mest tjejer som bloggar?

SLogs just av det, försökte hitta en blogg o följa när en av mina favvobloggar lades ner. Inte så att jag måste ha en blogg o läsa. men de tär avkoppling, som en såpa eller nåt. har en jag följer, men den skulle jag själv kunna skrivt. så jag tänkte hitta en som hade ett annat liv o en annan vinkling. O inte mode. Kom på att jag följer två bloggar. läser ju emelies ungmamma oxå. men iaf tillbaka till poängen. det är sjukt mkt tjejer o ungdomar som skriver, men få killar i min ålder. Satt i skolan o hörde en konversation om hur man raggar på tjejer i grupp för ett tag sen, det var intressant:) fick bita mig i tungan för att inte avslöja att jag lyssnade genom att börja skratta.... En sån blogg vill jag hitta, men det finns ju inte. Synd. får fortsätta lyssna på han i skolan ett tag då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0