Vilse i Välfärdshelvetet!!!

Igår var jag o mamma o syrran på UGGLARHEBORGULVESON på Cirkus, trevligt., OCH SJUKT KUL.
Vi hade platser på 16 raden me skymd sikt, men det var så få där så vi fick sitta på rad ett. jag satt mitt i.
Skrattade gott. o vill ni läsa en utförlig rapport kolla systers blogg!!
men jag kan nämna:
trio me bumba-vad e bumba för känsla då?
En stor Uggla, fy fan va äckligt...
Victor Billström, vem fan tror han att han e?
Bitchpad
Varning på stan anno 2008
Uggla och Ulven
Schven och Schven
alla i Eskilstuna e gay
en flygande Johan Rheborg, rakt ovanför mitt huvud.. varför flyger saker alltid ovanför mej?????
O att förstaradsplatser medför att man ser mer än man tänkt sig,,,,,

för övrigt har Uggla o min mamma nästan samma frilla:)

Skratta så jag e hes idag......Kolla www.ugglarheborgulveson.se!!!!!!


Sen vill jag bara undra varför svenska folket röstar ut Robin E ur idol? Herrgud han har bra röst o e cool. Johan palm borde åka hem o gå färdigt skolan o sen komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Mom

Har inte skrattat så tårarna rinner på många år..... himla roligt va' det iaf !!!! Ugglas uppsyn när han kollade in mitt hår var ju oxå betalbar ..... så här i efterhand !

2008-11-15 @ 01:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0