Catching up on the good stuff??!!!? Life at least!

Dagens värsta uppgift var en presentation på ett källkritik seminarium. Gick bra, men dagens favvo kommentar var
Lisa:"vill du säga nåt??"
Jag:"näe, jag kan fylla ut"
Lisa: "ok du fyller ut"

Fast lite vettigt lyckades jag haspla ur mig, men det är egentligen bäst att jag är tyst om jag inte måste prata. muntliga presentationer e inte min grej......
Efter den 20min för långa lektionen skyndade jag till city o mötte upp Anna A som jag inte sett sen typ 2002... satt o snackade i 3 timmar o käkade lunch. va skoj o ses igen. det mest va som förut, men vi har lite annorlunda liv hey, det har ändå gått 6år!!!
Efteråt åkte jag till Universitetet o leta böcker åt min bror, hitta inte de han ville ha, men dock några., Tog sen en kaffe o kanelbulle på Pressbyrån. deras kanelbullar e de godaste på hela Campus!!!:) Pluggade en timme o ruschade sen tillbaka till City o mötte upp Sofie o Mirre o gick o käkade Mongoliskt, o did some catching up.Skojskoj!!! Nu e jag hemma o helt slut, helt galet slut. så jag orkar nog inte plugga mer idag. får bli imorn!!!
Sleep tight people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0