Dan före dopparedagen...

eller det är ju typ nåt positivt. o tenta e aldrig positivt...
trött på bivariata analyser o konfidensintervall o allt sånt skäp.... Tobbe lyckades övertala mig att åka o fika trots att det är dag innan tenta. men en paus kanske var bra., var iaf trevligt o jag fick åka hans nybesiktigade sportbil... min ford är och förblir dock min favvo.:)
På em ringde Bea o jag tog ännu en paus. o nu ska jag gå o kolla på Vem vet mest. 3e gången gillt dårå

sen blir det definitioner och ännu en genomgång av konfidensintervall, urval o säkerhetsnivå. sen måste jag ragga upp en bra blyertspenna o ett sudd o sen blire sova. ska åka tiiiiidigt imorn ju. vid 8 usch......

wellwell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0