Itchy and freakin' scratchy!

det kliar ÖVERALLT, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Trodde jag ätit nåt jag inte tålde, men jag är ju inte allerigsk mot nåt. mer än nickel o rött färgämne, nickel äter man ju inte o nå rött har jag inte stoppat i mig, Men min kära mor sa att stress kan orsaka klåda. så det är väl det. 3e tentapluggsdagen idag, kan ju mkt väl vara stress., Upplopp imorn, m in sk fokusdag. Mutter. trött på det här nu., o fortfarande kan jag inte definiera fenomenologi....




Inte mina böcker, men en lika stor skörd som de jag plöjer igenom. dags o ägna sig åt dem igen då....

Kommentarer
Postat av: mom

Fenomenologi är läran om det som visar sig.

Fenomen = det som visar sig = något som erfars = företeelse.



Fenomenologi är dels en filosofi och dels en kvalitativ forskningsinsats !

Vet inte om du blev ngt kolkare av detta ?

2008-10-30 @ 00:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0