Jag o biltjuvarna...

Var o hämta Forden idag. Gick smidigt, o han går som ett spjut. men fn va dyrt det blev.... Iaf när jag skulle gå så frågade bilmeken hur jag fick igång bilen, hahah många som frågar, minns i våras när Tobbe ringde o sa "ok komma in i bilen va inge problem, men hur faaaan startar man den.... " haha. det är jag o biltjuvarna som klarar det. :) Ingen som olovandes kör iväg me min bil inte, förutom dem då, men de kommer ju in i den hur de vill o kan säkert tjuvkoppla ivärsta fall. så det går inte att va orolig över:).

Imorn e det seminarium. får se om Lisa o Sebastian kommer i tid.... vågar fasiken inte redovisa själv. nope I do not see that happening!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0