kvinna på gränsen till nervsammanbrott!

finns väl en film som heter "Kvinnor på gränsen till nervsammanbrott" av typ Almodovar?!?!

Idag var iaf jag på gränsen till att hoppa ut genom fönstret i datasalen i skolan, inget ville funka, inte ens Word, o jag var SJUKT stressad. arbetet skulle lämnas in kl 17 o Sebastian o Lisa var lungna som filbunkar medans jag var helt förstörd...  jag satt o sa att jag var dum i huvudet, vilket det kändes som just då, sebastian var dock snäll o sa att jag itne alls var det... arbetet var inte skoj men vi rodde det iland iaf...

inte mkt annat än metodövningsplugg har hänt denna vecka. men imorn börjar helgen:)
Först ska jag dock till Bilprovningen, sjukt nervös, hatar att besiktiga bilen. Men man måste ju.... sen måste jag på nåt vis få min pappa, som jag knappt talar med, att hjälpa mig att byta däck oxå...
Sen imorn kväll e det ju 50-manna på forsgrenska!!! skojskoj, jag o Mirre ska dit!!! Har väntat ett helt år! (konstigt va, eftersom tävlingen går 1gång per år....)
Lördag blir det hem till Becca. har börjat spendera Way too much time in Vallentuna. överlag, jag som knappt satt min fot där på år åker dit titt som tätt o hämtar syrran eller Bea eller går på promenad eller hem till nån... jisses...
men ombyte förnöjer supposedly.

Combat nu!

Kommentarer
Postat av: Izza

Och vad skulle det vara för fel på vallentuna? Tycker det bor rätt vettigt folk där ;o) kram

2008-10-16 @ 19:04:58
URL: http://missizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0