näe, nu får tiden seriöst ta o lugna ner sig lite!

Tisdag igen, hinner inte me mig själv. vart tar tiden vägen. har ju mestadels inte ens roligt. Har suttit på Stadsbiblioteket hela dagen o tiden bara flög fram, men nu e vi klara, tror jag, Lisa ska lämna in arbetet imorn. så vi får va klara. jag säger det:).
Kolla på Prison Break igår, nya säsongen. Verkar som om storyn får en liten twist, o folk dör åt höger o vänster.... O House idag då, alltid lika bra:) men trist att jag vet mer än jag vill eftersom jag tittade i USA i somras. wellwell de flesta avsnitten står ju för sig själva, egentligen. tur det!

Imorn ska jag åka o hämta min älskade Ford, för nu är han hel igen:) Dyr jävel, men my Ford is my love:)
Utöver det ska jag väl ta o läsa ut Bryman boken. har läst typ 30 sidor av 250, fattar inte hur sakta det går, hittar alltid på en massa annat roligt o göra.....
Torsdag e det seminarium:( hatar  presentationer, o vi är grupp nr 1, så har vi otur  får vi snacka först... illa. Men Sebastian kanske kan göra det..... :). Sen ska jag ut o käka me Mirre o Sofie, ska bli sjukt kul o träffa Sofy K, var fasen över ett år sen!!!! Mirre träffade jag nyss, men hon är ju min alldeles egen pappskalle no 1:) (Internskämt som inte kommer att förklaras närmare:)) .
Fredag ska jag plugga som en galning o gå på Functional Moves.:) sen ska jag även försöka få in en fika el dylikt med Anna A, henne har jag inte träffat sen typ 2001, sjukt kul o se alla igen:)
Helgen e det jobb. Helg efter lön, längtar inte........ men ska bli en jobb/plugg helg, har bestämt det, för det behövs. Tenta den 31a jue!!!!!gahhhhh.
Guud va jag babblar, are we surprised nope..... nu ska jag iaf sova
sleep tight people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0