Roffes me Eivor

Haha, japp syrran mamma o jag var såg Rallybrudar i kväll, Sjukt kul! Roffes me Eivor, o "nu blir det bara bättre serru, nu har du ju inge mer o spy upp" va bäst. O att de visar hur töntigt det är med invanda könsroller. Jag vill oxå köra rally nu!!! Vrooooom, hahah sjukt taggad, synd jag inte har en rosa Amazon, men en silverfärgad Ford funkar fint det me tror jag!!!!!

Idag har jag vart med om nå nytt, som ja bara sett på TV förut. Jag Lisa o Sebastian var på KB o läste gamla tidningar på microfilm, sjukt old school o sjukt coolt:) Lite Annika Bengtzon feelin över det hela. O nästan så jag kände mig intellektuell. Sen kan man ju bara garva åt Fort Knox fasonerna på KB, garva åt mig själv när jag lallade runt med en genomskinlig plastpåse med mina värdesaker i.... va trodde de jag skulle ta?, uppenbarligen nåt så som Securitas vakten kolla när vi gick....
Efter en trevlig o god lunch på Espresso Bar åkte jag o Lisa till skolan o sen kom Sebastian o vi fick ordning på vårt Kodschema. Sen satt jag i FYRA timmar o la in variabelvärden i SPSS..... var tvungen att gå kl 18 för jag har inget passerkort, men vart klar 17.45:)  då kände jag mig fullt intellektuell. trött men nöjd. sen var  det ju ett jäkla projekt o spara i min katalog... jäkla Mac datorer.... fattade typ nada, men körde "connect to server" o sen nåt me elin.. o ja det verkade som det funkade, annars kommer jag få ett nervöst sammanbrott i morgon, om 129 rader med 7 variabler i varje är borta........WORST CASE SCENARIO!!!

Mirre ringde, himlans va skillnad de är o prata me nån när man mår bra o när man är bakis, haha när vi skiljdes i lördags sa vi  knappt nåt nu bubbla vi på som bara den. Ska iaf på 50-manna på fredag!!! YAY skojskoj!!!!

Men nu nu ska jag sova, deala till mig att ses en kvart senare än hel imorn, då mina två gruppkamrater inte är kända för att hålla tiden ändå, o då kan ju jag sova hela TRETTIO minuter extra, det är guld värt!!

Förresten hette min mormor Eivor i andra namn, tur morfar inte heter Roffe;)

Kommentarer
Postat av: Mom

Så'nt e' livet, sååånt e' livet.... hur kan man komma på tanken att ha den som filmmusik ??? Rolig va' den iaf !!

Eivor.... låter lite norskt på ngt sätt, kanske därför inte mormor gillade sitt andra namn ??

2008-10-15 @ 16:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0