Syskonkärlek?!!

Läste just den här artikeln http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1335481/prinsessornas-syskongral , mest för att rubriken var fånig, klart systrar bråkar, tro mig, jag har facit i hand, det kan gå vilt till!
Om de inte bråkade vore det snarare onormalt, o visst känner jag igen mig i att det kändes som om syrran hade friare tyglar, när vi var yngre iaf. Men en sak lovar jag systeryster, att det är helt OK om du gifter dig före mig! Sen kan jag kanske få ha synpunkter  på val av pojkvän. men det är allt. Herrans tur vi inte är prinessor!

Kommentarer
Postat av: Mom

Friare tyglar..... näee det tror jag inte!!Syster din är en annan personlighet. Men,men , kanske jag var orättvis ! Sorry sorry va' inte meningen. Man har ju ingen erfarenhet som förstagångsmamma och du var ju "pappas flicka" till 100 %, inget att skylla på men ändå....

2008-10-18 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0