Vicky Cristina Barcelona

Igår skulle jag ju tentaplugga efter jobbet, Det gjorde jag inte,. Becca är bra på att övertala mig(o jag e rätt lättövertalad) att göra roligare saker en lördagkväll.
Så vi stack till stan, tog en fika o gick o kolla på Woody Allens nya film,Vicky  Cristina Barcelona. Den var annorlunda., Skulle kunna sitta o analysera den i timmar, men Becca verkade inte så sugen på en entimmes utläggning, o jag var för trött o måste sluta analysera allt jag ser, har blivit för påverkad av skolan, haha. Men vi var båda överens om att efter att ha sett filmen är vi säkra på att vi är som Cristina "we don't know what we want, but we know what we don't want". Men jag har nog lite av en Vicky i mig också. att allt ska va som det förväntas. Skum film som som sagt kan analyseras i det oändliga. men klart värd att se!
Efteråt gick vi o leta efter ett ställe o ta ett glas vin på, ,men inte en nattklubb. det fanns inte. inte vid Stureplan iaf. Tacka vet jag söder!!!!!!

JObb idag, alltid lika kul o kolla på kunderna som väller in o ska ha Tripp Trapp stolar. Första timmen, den dalar det.
Kollade på Parlamentet nyss. Började skratta så jag grät åt Andre Wickström, "vart vill du åka kompis" hahah.

Men nu e det en veckas tentaplugg, sen Halloween:)

Kommentarer
Postat av: mom

Hmhmhmhmh,, mjaaa att ens lägga ut EN krona på att tvingas se något där Mr Allen har ett enda finger me' i spelet..... NÄEeeeee du ..inte en chans i universum kan jag säga !!!!! Han har barn med sin egen styvdotter...... fy H- E double hockeysticks !!! Tycker att det säger en hel del om den "mannens" psykiska tillstånd ! Skulle ju ha kollat på filmen om Baader-Meinhof, om inte annat intressant som historielektion !

2008-10-27 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0