att inse sina begränsningar

sitter o dö tittar lite på Idol uttagningarna, ibland undrar jag hur folk kan tro att det är så jäkla bra. Helt seriöst. man måste inse sina begränsningar.  Det räcker inte alltid att se bra ut. face reality people!
Personligen är jag dock svag för killar med gitarr, som KAN SJUNGA. inte de som tror att de kan:) Kanske för att jag aldrig lärde mig spela gitarr själv. bara i högstadiet när alla i klassen satt o öva ADAM-GUSTAF-DAVID... Smoooookeeeee on the water dududududu.....  Eller  Knockknockknockknocking on heaven's door HEYHEYHEYHEYHEY -..ah alla som gick i samma skola som mig vet! Men vi lät väl typ som de i Idol som tror de kan... BIG difference there!
   Det verkar iaf gå bra för de flesta gitarrkillarna ikväll:)

Spinningen idag var inte alls lika jobbig som förra veckan, trots att det var samma pass. how come???
Borde ta tag i hemtentan, får bli imorn eller så. för även om passet var lättare så är hela jag som spaghetti

Bytte för övrigt kanal o kolla på top model, där snurrade de in modellerna i rått kött, man kan ju börja undra vart medievärlden är på väg....It's quite bizarre!

Kommentarer
Postat av: izza

ASG flash back så det skriker om det. Tobbe trodde jag blivit knäpp. Var ju bara tvungen å se om han haja ;o) Tog inte allt för lång tid innan polleten ramla ner. Hur är livet annars då?? Ta den där fikan någon dag som vi pratat om i några år nu =)??

KRAM KRAM

2008-09-17 @ 20:51:55
URL: http://missizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0