Dålig karaktär eller bara socialt malnutritioned??

Måndag, vart tog hela helgen vägen???
I fredags efter jag lämnat in min PM fikade jag me Tobbe, skoj som vanligt, men folk kollar alltid konstigt på oss när vi antingen pratar högt för att vi har olika åsikter, eller samma o hatar ngt, (denna gång typ CSN) eller så för att de tycker vi har konstiga samtalsämnen, Men det bjuder jag på.
Skulle sen ha pluggat. men syster hade inhandlat OC season 4, så jag skulle BARA kolla på ett avsnitt. kl 8 skulle jag gå upp o plugga. Jag gick o la mig kl 1. Så gick det med det pluggandet.....hmm
Lördagen ägnades åt jobb, lallade omkring i min fula gröna kampanjtröja o hade inte mkt att göra. Kom hem o började plugga. åt middag me resten av gänget. O så började jag verkligen plugga, kände mig asbra, minus det faktum att det stod en kladdkaka i ugnen o väntade på mig... Iaf så  ramlade det in ett sms varpå jag bestämde mig att lite sällskap skulle vara trevligt. Tänkte bara va social ett par timmar o sen gå hem till böckerna igen.  O jag var på väg hem kl 10 igen, men så gick vi next door. o jag e ju som ja e. Trevligt folk som går o prata med samt musik o jag glömmer tid o rum. Gick hem 12.20, men lyckades plugga lite. till halv 2. Undrar om jag har dålig karaktär. eller bara e lättövertalad. Eller så är det så att jag inte har ett socialt liv o har fattat att det är bra att ta emot tillfällen som ges!
Söndagen på jobbet var galen, var kom alla ifrån. kändes som om folk poppade upp ur golvet . vi stänger 4, halv 5 släpade sig sista kunden ut. Endel har ingen respekt för att vi som jobbar oxå vill hem. Så istället för att sluta 16.10 blev det 16.50.... mutter
men igår lyckades ja iaf läsa in allt, utom en artikel till dagens föreläsning.
O nästan hela boken vi ska ha analyserat till på fredag. En harlekin romans bok, seriöst, det är äkta tant snusk. sjuktdålig o förutsägbar. usch. men har bara 50 sidor kvar.
på  bussen hem idag satt jag o glodde på den ubersnygga busschauffören i backspegeln, trodde jag satt så långt bak att han inte skulle lägga märke till det, men det gjorde han., O det var ju skoj, tills jag gick av o var tvungen att passera honom.. hahah menmen allt som kan roa en för ett kort tag... Hade stått o köat i 40 min för o betala kåravgiften på SUS, så jag var ju måttligt road av livet när jag klev på.
Höll på o garva ihjäl mig åt en lite tjej på typ 15 år som använde bussens backspegel för o fixa frisyren, snacka om att göra bort sig. tragiska människa. det var inte ens snyggt....
nu ska jag ta o läsa det andra inför morgondagens föreläsning oxå. men först ska jag åka o köra lite pump o vakna till:)

Kommentarer
Postat av: Mom

Hahahaha, kolla sig i busspegeln.......snacka om bekräftelsebehov !! Hör väl tonårstiden till, men ändå!!

2008-09-01 @ 21:00:14
Postat av: Mom

2008-09-01 @ 21:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0