En fin stund vid Badelunda k:a bland astrar o rosor

Var som sagt "hos" mormor idag, vid minneslunden vid Badelunda. Jag trodde verkligen det skulle gå bra, ville bara säga grattis o hedra hennes minne. Men när jag kom dit o satte ner rosorna mamma o jag hade med oss, o sen såg alla astrar, som någon annan satt dit, då brast det. Mormor älskade blommor o just astrar förknippar jag alltid med henne av nån anledning. Tårarna bara forsade. Saknar mormor massor. Men som sagt jag vet att hon håller ett vakande öga på oss däruppifrån. Skönt o vara där första gången med Mamma o Morfar, även om jag inte sa något till dem så fanns de där. så nu vågar jag åka dit själv.

Fikade med morfar sen, åt kubb o butterkaka, yummy.!!
Svängde även in på "himmelstalund" haha när Hummelsta o köpte "lite" godis, efter det att vi tagit oss levande igenom IKEA o ICA Maxi på Hälla, det är en upplevelse...särskilt me mamma, haha lika kul men frustrerande varje gång.... folk e fasen galna där! NO KIDDING!

sova nu
seminarium imorn
noll förberedd...

Kommentarer
Postat av: Mom

Hälla i Gurksta'n = Dårarnas Paradis !!!!!! Helt otroligt galna korkade människor !! Man kan tro att man är på en annan planet för fasen! Inte märkligt att jag drog snabbare än ögat när jag tog studenten......

Det är klart att Mormor vakar över oss alla, hon har alltid varit en "hönsmormor " !!

2008-09-12 @ 00:27:40
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=491 bli medlem , man får gratis presentkort på h&m jc eller gina tricot om man samlar poäng och man får 50 poäng när man blir medlem , och man får presentkortet direkt i brevlådan (:

2008-09-14 @ 15:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0