godisåldern är passerad

Morris har försökt övertyga mig i 2 mornar att det är optimalt att gå upp kl 5 på morgonen. men jag är inte helt övertygad faktiskt... dock har jag pallrat mig upp o släppt ut honom o Mini, för att sen falla i koma i sängen igen... hahah.

Fikat me Tobbe idag, skoj, o mer flykt från hemtentan, intebra........ men Tobbe ska iaf hjälpa syrran me matten imorn, så hon kanske lär sig nåt, till skillnad från om jag försökte.... så imorn då MÅSTE jag ta tag i det, inte så att det är tråkigt eller jättesvårt, det finns bara så mkt annat att roa sig med:)....

men idag blir det inget. För idag har jag tagit mig friheten man får, när man passerat åldern för att få äta godis när man vill.. jag  har tagit mig ett glas vin o tänker sitta i soffan o bara ta det lugnt. O det har jag kommit överens med Becca om , att vi nått den ålder. Godis när jag vill tiden är passerad, nu är det vin när jag vill:) på gott eller ont. men You gotta live a little and you only live once. så vin idag, hemtenta imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0