Ibland blir jag så arg...

Verkligen sjukt irriterad! Så där som när jag går omkring o småsurar o Becca tycker jag borde göra utlopp för mina aggressioner. Satt o zappade mellan Idol o Top Model efter träningen idag. Kan inte fatta att han Kock-alexander åkte ut, kolla på de andra som e kvar, alllvarligt, den där blonda donnan som såg ut som nån slags Britney Spears.... hur kan hon mäta sig mot den killen. Det kan hon inte. Han åkte ut för att han är för stor. han har inte det utseendet som man "ska" ha. O det tycker jag är SJUKT!!!! Vart fn är världen på väg. Likadant för stackars Whitney i TM, som slår ur underläge. Även om hon verkar vara en bitch så håller jag på henne. vi har samma storlek, o nån gång måste väl världen förstå att även "såna som vi" kanske kan va vackra också, om man ser till mer än kroppsstorleken. Visst skulle d va kul o va typ en size 6 eller nåt, men en 0 vill jag INTE vara, det är inte snyggt o se ut som ett undernärt barn. OOOOOOOHHH nu e jag upprörd....

Dessutom håller min dator på att ge upp, precis när försäkringen gått ut...... o jag är ännu inte klar med den förbannade hemtentan, får inte till ett bra avslut.damn it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0