If old men in tights can do it, then I can do it!

Ungefär den inställningen jag hade när jag idag tog mig an mitt livs första spinning pass. O det gick. Jättekul, men självklart fick jag kramp o yrsel, like the good ol days när jag simtävlade. så det blev till o köra jätte lowimpact i 10min sen gick det över!! Hatar när det händer, förstör ju träningen jue!
Men känslan efteråt när man tagit ut sig till max, den är underbar, så spinning kommer göras om!

Annars har jag inte åstadkommit nåt nämnvärt idag. satt o frös i vårt antarktis till föreläsningssal o lyssnade på en föreläsning om tv-spel.

Sen installerade jag Office paketet på mammas dator. o ja sen inte mkt mer. Ska ta o läsa igenom 2 artiklar inför imorn när jag o Lisa ska diskutera Gökboet. Helt ärligt undrar jag vad gårdagens föreläsning o även dagens skall hjälpa till med för den diskussionen.... men jag e ju dum o blond, så det kanske klarnar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0