Igen!!!!????!!

Så har svenska folket röstat. O vem åkte ut ur Idol, jo han som var minst snygg. Nusåg inte jag så mkt, men av de 4 killar jag såg en bit av var den som åkte ut absolut inte sämst., Bara minst snygg. men det är väl fasen rösten som ska bedömmas, eller har jag missat nåt. Min favvo e Lars, han e cool.
I TM är Whitney kvar. Det är bra.

Såg på "Färjan" igår, shit vikken serie. På fredag bär det av Mirre:)
O på lördag ska jag till Bea. Jisses, kan ju nästan klassas som social jue:)

Läste Izzas blogg, hon hade sett på Saltkråkan, klockrena kommentarer!! Jag va nog lite som Tjorven, fast mina kompisar tyckte jag var som Madicken, av nån anledning. men jag körde stenhårt på

"-Har mamma sagt det?
-näe
-då gör jag det inte"

Mamma bestämde hos oss, o det visste jag. haha pappa fick inte ens bestämma när hon var borta. o det drev honom till vansinne, minst sagt.


Imorn blir det plugg o sen bio med brorsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0