ja alla kan ju inte lyckas med nätdejting....

Satt o läste tidningen på nätet o ser en liten "länk" eller vad man ska säga  där det står att Carola blev nobbad på nätdejting.. haha ja va trodde hon. Eller ja menar många lyckas, men på nätet kan man inte spela så mkt på vem man är, förresten vem vill dejta henne?? NÅN därute?? jag skulle då inte göra det.

Skulle se Bron över floden Kwai, men min tv e ju som den är o visar inte den... syrran sa den funka där nere. måste köpa ny tv alltså. får krupp snart......Men såg iaf min gamla låg o mellanstadie skola i nåt UR program om ADHD barn. Tydligen är Agnetha Mörch, som hette Bengtsson på min tid, specialutbildad. Skrämmande dock att skolan är sig så lik inuti., jag slutade ändå där 95.... some things never change!

Kommentarer
Postat av: Mom

Näeee, vem skulle vilja dejta en sämre begagnad egoMadonna ?? Hon måste ju va' desperat som gör en så'n grej !!! Hoppas att du fick se Bron över floden Kwai, .... en klassiker värd att se !!

2008-09-11 @ 04:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0