Konsten att vänta

är inget våra kunder kan. Jag kan inte förstå att folk inte kan ta att man får vänta ibland. Vi var en man kort idag, o sånt händer Nicolina var sjuk. Iaf så var det väl ett par gånger alla 4 va upptagna, Bea kan ju ändå inte lämna kassan, då hon måste hålla koll på den! Iaf kommer en person fram till mig-när jag har kund- o frågar om det finns nån som kan hjälpa henne med bilstolar. precis då hade mirja gått o ätit, så det var jag o Angelina på golvet. o jag svarade henne att jag o en till fanns o att vi skulle komma så fort vi blev lediga. Jag hade kunder möbler o jag såg Angelina på vagnar. Kunden som ville ha hjälp ställde sig ca 3 m ifrån mig. När jag gick för o kolla vad vi hade hemma åt mina kunder fick jag syn på mirja som va tillbaks från lunch o ledig, så jag bad henne hjälpa bilstolskunden, som jag fick syn på i kassan, så jag lämnade mina kunder för o säga till bilstolskunden att mirja va ledig. Då fräser hon attman inte ska behöva vänta 20 minuter för att få hjälp, det går bara inte. o att hon får åka nån annanstans helt enkelt. Ok sa jag vi kan inte göra mer än o jobba o alla var upptagna tills mirja kom tillbaka o då hade kunden bestämt sig för att gå. 20min om man ser att personalen jobbar är väl normalt!? Men på systemet där går det jäkligt bra att köa länge. förklara den för mig PLEASE!

fattar itne vart helgen tagit vägen. Fredagkväll var trevlig o social, ïgår satt jag hemma o tittadepå Svensson Svensson, love that show!!!!!!!!
nu ska jag pluggao packa ihop lite grejer,, flyttar till Mini o Morris imorn, för en vecka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0