Kunde inte bli ett bättre adjö...

Bestämde mig för i torsdags att denna helg skulle jag säga adjö till mitt "liv". Då jag måste sätta det lite på paus för att klara skola o jobb.

O jisses vilken trevlig helg. Sjukt kul fredag kväll/natt/morgon whatever, Jag o Becca gjorde stan osäker. Fn va kul vi hade!! Like the good old days me Mirre, fast bättre, typ. mer sofistikerat folk... hahah eller inte. Sjukt kul iaf. O att vakna upp dagen efter och INTE va bakis, man tackar o bockar, tack till min kropp o till mamma som lagade bästaste middagen på länge, så jag åt ordentligt innan jag åkte.

Igår gjorde jag typ ingenting har fasen inte sovit till 12.15 på länge heller. på kvällen när jag satt o kolla på Barnen i Bullerbyn(man ska bejaka sitt barnajag!) fick jag ett mess från Becca "Lever du?" haah kort o konsist. men jo. Så jag gick till henne o  käkade nachos, trodde nästan att hon hade extraknäckt på Taco Bar. sjukt gott! O så kolla vi på Glenn Killing i manegen o en massa Nirvana videos o intevjuer. NICE.

Imorse ringde Maria, tyvärr kunde jag inte jobba för henne. hade ju inte pluggat en sekund på hela helgen så det är vad jag "roat" mig med idag. Men jag e nästan klar med det till imorn, saknar en bok, så får se om den finns på ebrary. FÖr föreläsarn i morn e sjukt läskig, kan en massa o kräver seriösa svar på sina frågor.,...

Men denna vecka kommer gå lätt, sjukt glad om än trött efter denna helg! O sen om jag håller det där med paus i det sociala livet, det återstår att se.... ifall jag gör det så var det ju ett jäkla bra au revoir, auf wiedersehen, se ya around, a ni vet.
Livet är för kort för att avstå från det roliga:) det har jag slagit fast denna helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0