monday again......

MIssade tåget imorse, så hela dagen blev konstig. Hur kan det bli så?? tur man har en snäll mamma som plockar upp en o kör en till t-banan:). SÅ jag kom i bra tid till skolan.Där jag gick rakt förbi en klasskompis. Hon hade klippt lugg o såg helt annorlunda ut, men det var fint. Träffade på henne igen i kaffekön o bad om ursäkt för att jag inte hejjade innan... Tänk va en lugg o lite annorlunda hårfärg kan göra....

Haft ännu en underlig föreläsning, eller inte underlig egentligen, man börjar bara undra vad man läser egentligen:) handlade iaf om medialiserad sexualiet o FIB aktuellt oPlayboy hade stor del i förläsningen. Efter att ha läst färdigt MKV kommer jag va sjuk i huvudet, man börjar analysera media på alla möjliga sätt.

På tal om skolan.. har sjukt mkt o läsa o har knappt kommit igång. dags o ta tag i det nu känner jag!

var på pump idag, skoj o va tillbaka, hatar o va sjuk. inte helt hundra än så jag får ta det lite lugnt, men de tska nog gå.

Sista föreläsningen på populärkultur kursen imorn! Sen hemtenta.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0