när det blir för mkt...

då gör nathalie ingenting. har massor till skolan o fixa. men det bara slår stopp när det blir för mycket. och när solen skiner. o lärarna aldrig ger mig nog me utrymme o diskutera.... hatar sidbegränsningar.
så idag jag betalat räkningar, bokat besiktningstid o bestämt när jag ska träffa Nicolina imorn. O sen då skrivit på hemtentan. men hur fasen gör man en bra diskussion på 1/3 sida... det går ju inte jue.
var  o åt me Mirre igår, o så hux flux ska vi på kryssning nästa helg. Finlandskryssning för dummies nästan, Mirre har aldrig åkt Finlandsbåt....trots att hon bott i Sthlm forever typ. Men hon har gjort en massa annat, typ safari i Kenya, men ändå Finlandsfärja är väl nåt typ alla åkt, eller??? Hoppas bara att jag lyckas hålla mig ifrån en repris på min o Beccas kryssning från 07. NU kan vi skratta åt det, men ännu inte dricka "Sex on the Beach" eller "Caipirinha" o äta jordnötter.... hahha vilken jäkla kryssning det var... jisses, men som sagt, nu får vi båda ett litet leende på läpparna när vi talar om det.

"Jag är 35 o jag vill säga FY"
"åker ni ofta på sådana här kryssningar"
"jävla Finne" (sist jag kolla va jag svensk.....)

Litet axplock av kommentarer från den kryssningen.... O glöm för guds skull inte att äta, hahaha Men jag kommer inte glömma det den här gången. Mirre e ju me. O hon håller ordning på mig. Tur va?!?!!:)

Hemtenta nu då vad får jag om jag lyckas skriva en bra diskussion på ovannämnda 1/3 sida.......?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0