This is me


DIVA

The term is often used with a negative connotation. This derives from the implication that a star who is a "diva" is arrogant, difficult to work with, high-maintenance, manipulative, fussy, highly strung, privileged and demanding. He or she does not believe the law and accepted rules of courtesy apply to him or her. Professional singers and actors often use this term to describe someone who desires the stage spotlight over others. (www.wikipedia.org)


Från säkra källor har jag fått höra att jag är en jävla diva.  Skrattretande, för mkt kan man säga, men att jag är en diva kan jag inte säga. Dessutom kan man ju undra vart den som sa det fått belägg för det, Man ska inte kasta sten i glashus, heter det ju.
Gjorde iaf min fredag eftermiddag, ett gott skratt förlänger ju livet, as they say. så nu ärmitt liv lite längre då.

Vampire Lounge ikväll.
yummy

Kommentarer
Postat av: Mom

hahahaaaaaa!!! Du en diva???? mycke' dumt har jag hört , men de här tar nog priset !!!!

Som sagt , ett gott skratt förlänger livet, eller var det munnen ......? Hoppas att du gillade Nile City !

2008-09-06 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0