Underbar? näeee inte mkt

Igår var det dags för Beas 19års middag. Yay, så lite folk samlades hos Emma på äkta girl-pre-party. skojskoj. Sen så mötte vi upp Bea o co vid Underbara Bar. O jag säger det ALDRIG igen, maken till otrevlig personal finns inte. Först i dörren.... jag Maria o Fredrik kom lite efter de andra. de fick gå in, men vi fick vänta. Vi hade sett att de fått visa leg. så vi tar upp våra o visar, o när han kommer till mitt utbrister vakten "o jääävlar". eh tack. sa jag o maria utbrast, men så kan du ju inte säga. varpå han nonchalant sa att han faktiskt inte tänkt kolla leg på oss.
Sen måste jag göra en lång historia kort, vi fick in fel mat, de hävdade att vi skulle ha lamm, vilket vi inte skulle o de var inte flexibla för fem öre, så det blev ett litet uppträde. O de fick inte ett öre i dricks och 15 missnöjda kunder. Bea blev lite nedstämd, vilket var det sämsta nånsin då det var hennes födelsedagsmiddag. Så jag säger det gå aldrig till Underbara Bar på Östgötagatan. Never again!!!!!!!!!
Tur som det var blev Bea lite uppiggad efter ett besök på Kino o vid 2.20 kom vi som bor på vår sida stan hem. Trött som få imorse, men det gick!! O nu ska jag sova. jobb imorn jue!!!!!

somnade ifrån Beas födelsedagsfika, det var lite pinsamt, får be om ursäkt imorn, men det känns som en asfaltsmaskin kört över mig 10ggr....

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0