Vad räknar man med då, luft eller??

På väg hem på tåget idag så höll jag på o somna, tills ett gänt 18åringar klev på (vet det för att jag haft en av dem i simskola). Iaf så diskuterade de ämnet matte. Mitt "hatämne" i skolan. näst fysik då. Iaf så hade de en rätt skoj konversation.
Kille 1: a men jag läser en repetitionskurs i matte B, ska läsa C sen
Kille 2: aha
sen missa jag lite emellan
Kille1: Ah men då ringer man bara Danne o han säger, "aha men då gör du så här o så här o så här"
Kille2: e han bra på matte eller?
Kille1: a han läser typ matte D
Kille 2: finns det?
Kille1: a det finns typ till E tror jag o sen 2 specialkurser
Kille 2: Matte E va räknar man med då, luft eller?? Man har ju redan räknat me x och y det kan ju för fn inte finnas nåt mer.

Hade seriöst svårt att hålla mig för skratt. så sjukt roligt. Hhaha, ja jag tror fasen att man räknar me luft.

Annars har dagen spenderats i skolan, 5 timmars analyserande av en Harlequin roman, som vår lärare för övrigt menade var skräpliteratur som dumma kvinnor köpte haha (hon är kvinna!!!).

Nästa vecka ska vi analysera film. Jag o Lisa ska analysera Gökboet. Which is way too familiar to me, uppsatsmaterial..... Men det kan va bra för mig att dissekera filmen på ett annat sätt, för det är j uboken jag skriver om.
Och av en händelse köpte jag DVDn förra veckan när jag o Tobbe va på Elgiganten. Toppentoppen:)
så får jag filmen sedd oxå. Förresten är den svenska översättningen sjukt mkt sämre än originalet så ni vet!
Nu ska jag äta kladdkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0