Vad spelar det för roll?

Sarah Palin, kanske USAs nästa vice president, som jag förstår det. Men nu kanske McCain förlorar, för att Palins dotter är 17 ogift o ska ha barn, o hennes mamma förespråkar avhållsamhet. Inte farao tror jag att hon tyckte det var ok från början att dottern på 17 ska ha barn. Men som mamma måste man ju finnas där som stöd, bör iaf. O hon kan väl förespråka avhållsamhet trots att dottern gjort ett snedsteg. Det där med att man måste va gift är bara dumheter. Det är uråldrigt. Jag är född utom äktenskap, men inte mina syskon. What's the deal liksom.

För övrigt verkar det som om New Orleans klarat sig förhållandevis bra när det kom till "Gustav". Tur det, fin men smutsig stad det där. Var där typ 3v innan Katrina. Glad jag hann se stan!

Lisa ringde nyss o undra vart jag var, fick nästan ett nervöst sammanbrott o trodde jag blivit helt lost. Men de visade sig att hon var  2h tidig. stackarn.. well well Nu e det la dags o bege sig mot skolan. sjukt trött dock. läste ut den hemska harlekin boken i natt. 3 nätter i rad till 1.30 känns i kroppen. men i natt ska jag sova tidigt, 12 iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0