Vuxna människor måste kunna stå för det de gör!

Har precis suttit o läst igenom tidningarnas artiklar om "färjan" som början sändas på 5:an ikväll. Massor av resenärer vill stoppa eller censurera serien.  Helt ärligt, hur patetiska är folk, någon skrev att man "åker för att släppa loss" jo visst e det så, men som vuxen måste man kunna ta ansvar för sina handlingar och  man får stå för det man gör. Det är inte ok o va otrogen, är man det är det inte mer än rätt att man får stå för det.
Det är ju inte tv-programmets eller rederiets fel. O av egen erfarenhet vet jag att Tv-team syns o tar plats, missade man det, då e man inte riktigt med på noterna alls. Jag ska kolla ikväll iaf. inte för att jag vill se hur mkt alla festar. men att åka Finlandsbåt, haha, ja det är ju som det är. O jag ska ju iväg på fredag.
O det är allmänt känt att Finlandskryssningar ofta är röjiga o att det är mkt fylla å så. Men som sagt, är man vuxen så är man, verkar som om folk tror att de kan bli 16 igen.... Kan ju möjligen vara så att det inte bara var tv-kamerorna som såg dig, det kan ju va nån bekant ombord också, färjorna rymmer ju ändå flera 1000pers., glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0