A phonecall from Germany!

jenny ringde från Tyskland, o jag fick prata engelska en hel timme, like the good ol times när vi båda bodde på andra sidan atlanten. NICE. Blir så mkt roligare att faktiskt prata än att skriva på msn eller facebook eller nåt.

har jobbat hela helgen. En del människor driver mig till vansinne rent ut sagt. Jag blir helt galen!!!men nu är jobbhelgen avklarad för denna gång, o nästa gång jag jobbar e det maj. USCH va tiden går fort, hinner inte med.

Imorn ska jag o gruppen träffas så okristligt tidigt som 9 på skolan, trots lärarlös lektion, inte utan att man känner sig lite duktig jue:) men borde se till att fixa färdigt hemtentan ASAP om det ska bli nåt Grönan nästa lördag!!!!

men som sagt, dagens höjdpunkt, att få prata med Jenny igen, har inte pratat med henne på riktigt sen hon var här o hälsade på för över ett år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0