Förätit mig på godis

har lyckats, redan innan Påskafton, att föräta mig på godis. Bra jobbat Nathalie.....
Imorn lär jag bli uppdragen i sängen alldeles för tidigt för att det ska vara hälsosamt av min syster, i jakt på påskägg, undrar när hon ska inse att man kan strejka o låta nån annan hitta ägget åt en;) Närå, men nu är hon äntligen satt på min nivå, dvs DET GÅR INTE ATT HITTA ÄGG F_N UTAN HJÄLP nivån.......

Sova e det som gäller nu, o så jobb imorn..... I'm so excited, I just can't hide it.... eller typ tur att jag inte behöver visa mitt ansiktsuttryck, för jag har inget pokerface....... usch va tråkig jag e.....

Bea försöker hitta min blogg, får se om det lyckas....

Kommentarer
Postat av: Mom

hahahaaaa... i år blir det RIKTIGT svårt att hitta äggeländet trorjag !!! Hoppas det iaf heheheee

2009-04-11 @ 03:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0