Glad Påsk, Happy Easter, Frohe Ostern etc

Glad Påsk folket!!!
Precis fått mitt påskägg från mamma, o nej jag hittade det inte själv, jag försökte, men det gick inte.... SOM VANLIGT, same procedure as last year, same procedure as EVERY year, när det gäller mig o påskägg.

Dagen har gått ok, ville så gärna vara ute, men jobbade, o dammsög o plockade fram hinkar o spadar o grejer.,,

För övrigt hatar jag pollen. de tar död på mig....

Nu ska jag umgås med min syster... Dvs typ titta på en film vald av henne, hoppas det inte är Fjorton suger;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah nehh, the wedding date, hmmm måste nog kolla tv1000 oxå, men än så länge har jag siktet inställt på den;)

2009-04-11 @ 20:06:07
Postat av: Mom

Olika falla ödets lotter....... själv ser jag en film som heter " Charterturister utan pass "...

2009-04-11 @ 23:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0