Larsson kan inte reglementet

haha, kollade på Repmånad i hmm, natt.Klockrent!!
Helgen har gått fort, som vanligt när man är ledig.
JObbade i fredags, lite jobbhora så där, måste ju få in pengar nu när CSN bidrar me typ 3 koppar kaffe....
På kvällen kom en massa skoj folk över, o jag som var rätt trött vid 9 när de kom, satt uppe till 6.20 hahal. Folk droppade av allt eftersom, men jag o Hannes lyssnade på musik o pratade om allt möjligt, förmodligen jag som pratade mest.. men  hoppas det inte vart för mycket... Tydligen får man inte tycka att Bon Jovi låter som Axl Rose, det var inte ok.... Ska ta o lyssna ordentligt jag kan ju haft fel, eller så kan han vara för ensidig.
Kunde inte sova längre än till 10.40 av nån anledning, satt sen inne hela den soliga dagen o pluggade, läste en bok som inte var av denna världen, så tråkig!! hatar när författare rabblar upp 20 egna källor så man till sist inte vet vem som sagt vad..... Stack iväg till Bea o Fredrik på kvällen o tittade på TomKat o Repmånad som sagt, samt åt en goood middag, där faktiskt jag hade ett finger me i spelet, tro det eller ej!?!?!?!?!:)
Fick skjuts hem vid 3, o sov till 10.15 sen va det bara upp o ge sig an boken igen.... men nu har jag läst ut den, o den andra texten jag skulle läst ligger hemma så den får jag ta senare idag. Nu ska jag vänta på diskmaskinen, ge katterna middag o sen dammsuga, sen bär det av hem.
Saknar min kudde nåt otroligt:)
men efter imorn , då e det påsklov _JA TACK!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0