Påsklov!!

Eller nja, jo kallar det de!!! 15 undervisningsfria dagar!!! O solen skiner o det är vår i luften. Life's good!!!
Har vart o shoppat med min personal shopper Bea idag, blev en fin BH, tack vare henne, själv hade jag gett upp o gått därifrån med nån nödlösning!!! Åt sen en kycklingrulle till middag, o är fortfarande sjukt mätt... helt galet mkt mat!!!!
Så har jag pluggat lite nu på kvällen för att få iväg lite intervjusvar o grejer till alla brudarna i grupp 3!! ' cos we rock!!

Annars e livet som de är, lite småförvirrad för tillfället. men det reder ut sig, hoppas jag!!!

Imorn ska jag umgås med Bea:) får se vad vi hittar på, den galningen hade ju bokat tvättstugan kl 6 imornbitti.. det är inte riktigt normalt...ska bli spännande o se om hon orkar upp:)

men nu ska jag ta o se färdigt filmen jag försökte se igår natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0