Riktig lunch, the old fashion way!!

Idag har jag ätit lunch på "Ellen", det blev ärtsoppa me pannkakor, äkta torsdagsmat! Vuxenpoäng så det räcker. kände att en riktig lunch för 60kr var mer värt än en macka för 50!!! O det var det värt, höll mig mätt hela dagen, hade ju lektioner från 9-16. Dyrt för o va studentrestaurant men helt ok egentligen!!
 
HIttade en artikel i dagens Aftonblad:
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article4799986.ab
det verkar som att systrar gör en lycklig. Lite smått tveksam vad gäller min kära mor o min moster. Men syrran o jag kanske det finns nån slags koppling till påståendet hos, åtminstone när mormor gick bort utan systeryster hade den första kvällen varit dubbelt så jobbig!
Sen kanske vi inte är de bästa på att kommunicera med varandra när det blir bråk.men även solen har sina fläckar eller vad man säger:)


Kommentarer
Postat av: mom

Hoppas att du har rätt vad det gäller kontakten mellan dig och din syster!! Sämre än förhållandet jag har med min finns nog inte......

Å du 60 spänn för en rejäl måltid...... för oss som inte studerar är det ju nästan GRATIS !!!!!!!!

2009-04-03 @ 14:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0