Skidmore, Smörgåstårta, Sol, Studera

Ahhh, fin alliteration va, Inte. Jag sitter inne och studerar, Skidmores syn på inlärningssvårigheter, o visst är det intressant, men solen skiner ute. En långpromenad vore inte helt fel. O jag har faktiskt offrat en hel jäkla helg på den här gubben. När solen sken. SUCK.
Skagöra smörgåstårta ikväll, ryktas det om, haha, jag göra smörgåstårta... hmmm kanske, om det finns ett recept eller nåt. eller så kanske jag faktiskt kan få va Morris vakt, jag tror jag är bättre på det senare.
Egentligen kan jag ju laga mat, självklart inte lika bra som andra som är bra på det, men jag kan, jag är bara inte så självsäker bakom grytorna...så jag ser helst att andra gör det så det blir garanterat gott!! Hemskaste minnet är försöket att göra våfflor med för tunn smet och ett väldigt segt våffeljärn. jisses va upprörd jag va då... fast min värdpappa i USA gillade min Chiliconcarne iaf:)

Såg en jättebra film igår!! Valkyria- se den!!

kanske ska återgå till Skidmore o co så jag blir färdig, för imorn ska jag ju ut till Bagarmossen o fixa ihop denna VFU presentation... Äkta fieldtrip må jag säga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0