Träning- som choklad för själen

Stack iväg o körde Body Pump här på dagen. O det var med Susanne, det största energiknippet ni kan tänka er. Jisses va kul det var, klev ut ur salen helt euforisk av glädje, man blir liksom hög på livet av träning. eller ialla fall jag, o jag kanske är konstig, men jag blir glad o galen:)
Sen fick jag ett mindre roligt brev när jag kom hem, med en tenta i. Först bara rämnade världen. Sen bestämde jag mig för att jag verkligen inte orkar bry mig, jag är godkänd med bra marginal o det duger väl. Egentligen gråter jag floder innerst inne. Men jag vill verkligen bli klar med studierna, typ igår om det hade gått......O man kan inte få A på allt här i världen antar jag. Kanske har jag skills inom andra områden.....
Ska sticka o inhandla en ny vattenkokare, den gamla brann.... eller kontakten, mindre bra.... Men jag gillar o shoppa på Elgiganten, en liten hobby jag har haha.
Bea va inne på att jag skulle byta bloggnamn, haha, till NaturligaNathalie och hon skulle va BrunettBea, så vi matchar hon BlondinBella.... hahah , ja det är faktiskt utomordentligt kul... o ja jag vet jag har låg nivå på min humor ibland. Menmen vem har inte det?!?!?!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0